youandmerebellen

Titt-tut!

Publicerad 2011-05-22 23:11:14 i Allmänt

Just det!

Idag sa Ellen titt-tut :D:D.

Värsta stolt man blir när hon börjar säga riktiga ord nu till saker o ting.Min tjejja detta^^ <3 Så jädra stolt man e;)
Badade idag innan läggdags o hela hon skiner upp när det e dags att bada. Fick några riktigt esse-bilder på henne^^ <3

Somnade med henne idag när jag läst färdigt sagorna,vaknade väl 40min senare,haha! Hon blev sur när jag var tvungen o borsta tänderna på henne men har eltandborste så det går fort. Men så snart jag la ner henne i sängen så somnade hon fort. Har nu vart inne o kollat ett par ggr och där sussas det så sött:).

Imorrn blir det nog iväg till öppna en sväng ifall vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela