youandmerebellen

Fullbokad månad?

Publicerad 2011-08-03 21:34:36 i Allmänt

Känns så iaf. tycker det e saker varje dag. Nu på fredag ska jag till frissan o fixa håret inför skolstarten^^ Sen i början på nästa vecka kommer det fin besök från Norge. Ellens farfar+dame kommer o även faster o hennes familj..Wihoo glädjer oss jättemkt, har inte setts på över 1 ÅR!! Alldeles för lång tid får bli skärpning på den punkten.

Så jag e lite stressad att fixa ordning o reda här . För just nu är det bara ett enda stort kaos. Haha! Fyyy..Jaja ska fråga mian föräldrar ifall dom kan komma in en heldag i helgen o hjälpa mig att fixa,sätta upp hyllor,tavlor,skapa ordning o reda osånt^^ Så får dom samtidigt gotta sig med busungen min <3

Den 9aug så e det inskolningssamtal på förskolan o dagen efter alltså 10:e så ska min gullunge skolas in ^^ Gaaah ska försöka vara cool annars tror jag det kommer bli jobbigare med en ledsen liten prinsessa o på kuppen hennes mamma XD haha neee, men det kommer att vara tufft,självklart. Hoppas på att det kommer att gå bra iaf :)

22:e börjar jag skolan,plugg,studier. Spännande o nervöst samtidigt, hoppas även att det ska gå bra^^
Sen e det en massa annat inbokat som babysim+ undervattensfotografering,läkarebesök 18månaders,liseberg,utforska några stränder,hinna åka båten till gustavsberg ,ev göksäter eller ullared o fixa lite inför dagisstarten,ikea tur...jaaa man har o göra iaf XD

Ellen min e jätteduktig på att sova i sin egna säng.Har ju varit väldigt varmt det sista men tog bara fram fläkten så nu står den på högsta snurr o gör det gott inne hos min prinsessa ^^ Ibland kan hon typ vakna till 1-3 ggr men hon somnar om ganska så fort igen :)

Kanske borde försöka göra lite nytta? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela