youandmerebellen

14/9-2011

Publicerad 2011-09-14 21:16:54 i Allmänt

Idag har jag inte haft några lektioner men Ellen var ändå på dagis för ville försöka komma ikapp med skolarbetena o allt jag har. Ska bli så gott o hamna på samma steg som de andra ,slippa ligga efter. E fan inge kul :O . Städa typ hela lägenheten oxå,så det e så fint så^^ Får se hur länge det håller sig?:P

Imorgon blir det heldag på skolan så blir lång dag på dagis för min tjejja. Haha , Idag blev hon så glad när jag kom (som alltid!). Hon gungade o när hon såg mig spratt det till i hela kroppen på henne o skrattade i massor :D. Min gullunge 4 ever and ever <3

Senaste dagarna har jag beställt en del från internet,vilket e väldigt ovanligt:P Blev en väska till mig från England men ångrade att jag inte köpte en till som jag kan ha när denna blir för utsliten. Jag e inte alls den tjejen som köper nya väskor o skor varje dag typ. Max 2 par skor o 2 väskor per ÅR e det för mig :P Så jag e absolut inte galen som vissa andra e som man hör ganska ofta :P Men vem vet kanske blir annat nu ? XD Hittat  en massa på internet jag vill haaaaa!

Beställde även namnnappar till goingen,behövs till dagis. Blev röda,vita,genomskinliga o gråa ^^ E så mkt rosa,rosa,rosa i butikerna att jag vill SPYY. Och bara söta djur eller blommor på nappar..Ehhhh nej,visst det e fint o jag har inget emot att köpa sånt till Ellen men kan väl vara lite variation?. Ska nog köpa ett par Elodie details nappar med några tuffa motiv. Älskar ju deras napphållare,dom i butik e ju FULA :O.

Och igår beställde jag "Klara Färdiga Gå" däribland Hoppa-sången är med på den. Den berömda låten dom har på Öpppna här i stan när det e Sångstund. Alla barnen längtar tills dom får hoppa järnet,mjo okej jag med (a). Tur att man har barn så man faktikst får vara barnslig :D.

Och jo jag tror min våg e knas, ställde mig på den igår o den visade 59,5 vilket e weird för senast jag vägde mig var det 68 kg XD Kanske nån månad jag vägde mig senast :P haha ,vilken chock jag fick^^ Sparkade till vågen ett antal ggr men visade samma som första gången. Det ännu mera weirda e att jag har ätit en massa gottis som wienärbröd,glass,kakor,godis ja allt GODIS grejjs och ändå har jag gått ner nästa 10 kg :P LOL!! Måste nog be mamma om att ta med sin våg^^ Kan ju vara så att sen jag började skolan o dagis lämning o hämtningar så har jag bara gått i princip. Tagit bussen inte alls mkt. På en dag ifall jag går till dagis,till skolan,från skolan till dagis o hem den turen innebär nästan 4,5km om dagen :P Kan ju som sagt vara lite därför oxå^^ Ajja jag e glad för det iaf,gäller bara o träna upp slappa magen som kom iom graviditeten XD



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela