youandmerebellen

9/9-2011

Publicerad 2011-09-09 09:50:44 i Allmänt

Efter 3 dagar hemma med en sjukling till dotter så e hon på dagis idag :) Och jag ska till skolan o vara duktig^^ Igår passade Ellens morfar henne medans jag satt vid skolbänken o det gick supert. Som alltid! Var tydligen kul o pilla bort ballongerna från den dära pinnen som dom brukar ha på McD. Och sen bara den försvannn uppåt i luften, hon gravade tydligen ihjäl sig då :P

Igår på lektionen så satt nån kärring o smaskade ÄPPLE under lektionen :O Fan va irriterande! XD

Idag ska jag oxå försöka beställa en väska from internet fastän jag e het lost brukar inte betala saker via paypal?!

Jo själv e jag ingen höjdare med att laga mat XD haha,sämst e jag! Jao men idag ska jag försöka o göra good köttfärssås,fan ifall jag inte lyckas på det asså.

Min tjejja e så söt, igår när dom åkte upp för att hämta mig så sa hon hela tiden : Min mamma! :) <3 Mihiii KÄRLEK!!

Ellen äter hemmagjord-pizza :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela