youandmerebellen

Tjohoo

Publicerad 2012-12-07 14:43:18 i Allmänt

Här har det kommit en del snö^^ damen min är glad i det och jaaa...jag med då men skulle allt behöva mig ett par thermosaaar o leka runt i ! Lite väl kallt utan dom ..
 
Inte så uppdaterat härinne heller men wtf , now iam back! Får se hur länge det håller i sig denna gången..gissar på några dagar så ingen idé o hålla sig kvar*haha*
 
Försöker komma på vad jag ska köpa för julklappar till vissa personer, lite svårt detdära ....En hundtokig dame, 2 småbröder som typ vill ha tekniska saker bara, sen en pappa som önskar sig en sprillans ny bil XD Mmmm jojo, borde gå o spela på hästar eller något :P
 
Snart är min underbara dotter snart 3ÅR, fattar nada av detta..Går galet fort,i dont like that! Bjuda in folk till hennes kalas , blir i 3 omgångar denna gång..^^
Nu ska man hämta hem henne från dagis o sen är jag sugen på en fika
på stan idag ^^ Min tjejja i somras, när vi åkte bååååt :D
 
 
Heys :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela