youandmerebellen

Rubrik?

Publicerad 2011-08-19 17:35:37 i Allmänt

Haha nej det e så tröttsamt att till varje inlägg hitta på en rubrik !

Idag var sista dagen denna vecka på inskolningen med min prinsessa, hon stormtrivs. Idag var hon där i nästan 2 timmar o allt hade gått galant. Blev lite ledsen när jag pussa o krama henne hejdå men hon blev väl tyst efter ca 10sek ;). Har ju vart en väldigt regnig dag idag så när hon kom var dom ute o då hade min tjejja tydligen stått vid en stupränna o lekt. Så fram med handsingarna o vips åkte det in en massa vatten in i ärmarna o det resulterade i en blöt Ellen :P

Så när jag kom för att hämta henne möttes man av en tjejja i endast en hoodtröja,blöja o sockar :P Sötnos!
Blir att fixa ombyten att ha på dagis:).

När vi gick hemåt så gick vi över grusplanen plus att det då såklart ösregnade. Ja o i mina skor var det typ översvämning XD Fixa nya skor,kanske?

Somnade vid 13tiden o sov till kl 15, därefter var det att fixa middag. Köttbullar o mos o broccoli blev det idag. Måste säga det själv att  jag lyckades jag väldigt bra :D . Helt värdelös på att laga mat e jag inte iaf ^^ Baka e kul o det e jag grym på men laga mat,njaeee!

Nu sitter vi o myser,jag i soffan o Ellen i fotöljen. Har smaskat i oss lite gräddglass,alltid lika gott!Älskar dig!
Vi på fjordfestivalen i Barnensfestival-område!

Min glada sötunge <3

Börjar skola nu på tisdag oxå, e lite nervöst men det e väl så det ska vara?

Nu fixa iordning inför Ellens nattning :)

Kommentarer

Postat av: Patricia Lindh

Publicerad 2011-08-21 14:03:59

Jag vet inte vart jag ska börja, men jag börjar med att tacka. Jag blir så rörd när dessa kommentarer kommer in, när ni som inte känner mig! Men som bryr er iallafall? det betyder väldigt mycket måste jag säga.



Hoppas att allting är bra med dig och lillan!

Kramar från oss alla!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela