youandmerebellen

Sovmorgon?

Publicerad 2011-07-15 08:23:00 i Allmänt

Japp det kan man nog kalla det att jag har när man går upp runt sju/halvåtta varje morgon^^ Så var det inte när hon var mindre men jag tackar o tar emot :D

Såg att jag glömde skriva om Ellens första bad i havet. I onsdags 13 juli så stack vi iväg till stranden med Arielle. Haha o Ellen min älskar ju att bada så jag visste ju att hon skulle gilla detta bara det var varmt o gott i vattnet.
Och guess what?
Godingen ville bara längre o längre ut , satte sig förnöjt och plaskade o hade sig :D.
Haha lite annat från sin badkruka till mamma! XD
Efteråt myste vi på stranden. Ellen invirad i mysig handduk o meloner i mängder <3

Det var en jättehärlig dag^^Typiskt att det ska vara dåligt väder nu framöver :(.

Nu har Ellen precis ätit sin morgonvälling och grejar runt här^^.
Och jag som vanligt har en massa o göra, BORING!

Om mindre än en månad börjar min bebis sin inskolning på dagis! FATTA! Tycker det känns som igår hon var nyfödd och alldeles ny <3 Men jag känner på mig att detta kommer att bli bra. Tur att jag inte går extremt långa dagar i skolan iaf. 3 dagar i veckan mellan kl 9-15. Så det är ju inte extremt. De övriga 2 dagarna baseras ju på hur mycket plugg jag har. Och jag ska börja plugga XD haha. Det e lite overkligt för mig fortfarande men hoppas att även det kommer att gå bra :D

Nu ska jag klaga lite , sry! Men jag e så himla besviken på "norska sidan" för Ellens skull. Jag e trött på att det e bara jag som hör av mig o ringer dyra samtal till vissa där o dom gör aldrig det tillbaka. Eller jo när jag har ringt upp o dom ringer strax efteråt. Det är lixom brist på intresse gånger 100000 om inte mera. Jag visar ju att jag vill ha med dom i Ellens liv men dom måste visa det själva. Fine att man har mkt som händer , det gör det här med. Men för det så kan man skicka iväg ett mail/sms/meddelande på fb så man vet att man inte e bortglömda. Så härmed ska jag inte lägga mera tid på dom... Tyvärr verkar dom gå åt samma håll som en idiot som jag inte vill nämna....

Nej nu ska jag gotta mej med min prinsessa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela