youandmerebellen

Min tjejja sa Pippi o pekade^^

Publicerad 2011-07-22 21:24:23 i Allmänt

Märks att min tjejja börjar bli stor, pekar på fåglar o säger pippi :). Snacka om stolt man blir ! Tyvärr kommer det inte på beställning när man vill visa vad hon kan. ;O.

Har oxå hört mig för om hur mkt det kostar att färga mitt hår,haha! DYRT! Billigaste va på 900 minst XD Men funderar på där jag var mkt förr för där kan man köpa exakt den hårfärgen så jag slipper gå till frissan varje gång hårväxten blir synlig..Hum ja tål o tänkas på. Hade tänkt att sätta på en film nu men kom på en massa grejer jag ska fixa o kolla upp^^ Så lika bra o göra det :)

I höst ska jag oxå få hjälp av en pt-online. Måste det asså! Vill ha tillbaka min kropp innan graviditeten, fan vad jag ska kämpa för det. Hatar o känna mig som en knubbsäl när jag e naked XD.


Nej nu ska jag försöka o ta o ringa dotterns farfar ..

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela