youandmerebellen

Ellens mamma!

Publicerad 2011-08-29 10:33:31 i Allmänt

Ja det verkar vara nått speciellt över just Ellens mamma=Jag. För nu e det flera barn här istan som blir hur glada när dom ser mig & Ellen o ropar: Ellens mamma & Ellen ;) Haha, sicka sötnosar !

Ellen e på dagis nu (förskola låter så dumt!), hon blev jätteledsen idag :(. Hon har ju inte vart där sen i torsdags o så fattar hon ju att mamma inte e med där. MEN jag vet att hon har det så bra där, lixom hela hon skiner upp när hon märker vart vi går :) Har ju gått hemma med henne i 19månader så det e ju inte konstigt att hon tycker det e skrämmande. Det tycker jag med och det underlättar för mig o känns tryggt att veta att hon älskar o vara där förutom när hon e ledsen. Min snutta <3

Fick reda på idag att jag kommit in på 4st kurser på Komvux så imorgon blir det att sätta sig framför skolbänken. Ellen ska då vara på dagis varje dag och beroende hur mkt jag har i skolan hur länge hon ska vara där. Kan lixom gå dit på 5 min här hemifrån så ingen big deal. Lite värre när jag e i skolan XD typ 30-45 min. aja det löser sig :) Ska fixa busskort iaf, lite smart^^

Söta mi har på sig mammas hoodie ;)Busungen min !!

Hum hämtning om 90 min o jag har inte gjort ett skvatt XD Jag hatar hushållsarbete :P Hade gärna tagit emot städning+tvättning for ever and ever! Finns så mkt roligare saker att göra än att gå o städa :O.

Hej svejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela