youandmerebellen

Asshole!

Publicerad 2011-08-20 01:46:11 i Allmänt

Inte för att jag tror många läser min blogg så har jag ändå svårt att vara totalt öppen med vissa saker. Men just nu känner jag bara att jag måste få skriva av mig lite.

Du är en totalt jävla BIG ASSHOLE! Varendaste gång jag pratat med dig sen förra hösten har du behandlat mig RESPEKTLÖST och så även din dotter. Som du btw inte ens frågade hur hon mådde när du faktikst hörde henne i bakgrunden.. You are over for us!

aldrig har jag varit någon så nära

Och

ändå känner jag dig inte!

--------------------
Så , fast känns la samma detta men ja det kan ju få vara kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela