youandmerebellen

18/10-2011

Publicerad 2011-10-18 09:31:55 i Allmänt

Jahapp härinne e man inte ofta,inte så svårt o gå in o skriva lite men jag vet inte har inte hamnat där än^^

Aja imorgon är det prick 2 veckor sen jag opererades för min struma så just nu har jag tejp o sånt över såret men som ska bort nu i veckan. Lite läskigt att få se det eftersom det e tydligen bara sytt underifrån o inte det översta lagret utan det var bara klamrar?heter det så,tror det XD

Var skitnervös för operationen men nu i efterhand så skulle jag nog fokuserat mig på att tiden efteråt e jävligt jobbig för det har den vart o den är det än.. Bara 3dagar efter op började jag äta medicinen jag måste äta hela livet=levaxin..Samma kväll så fick jag konstig känsla i kroppen att va fan håller på att hända nu då?hjärtklappningar,dunkade i huvudet,huvudvärk som satan..ja jag fick panik men först på måndagen förra veckan på dagen blev det så hemskt att det höll på att svartna för ögonen på mig så jag ringde i panik till 112 o dom kom till mig inom 15min..Alltså ärligt,trodde det skulle bli bra efter op inte att man skulle få alt möjligt äckligt läskiga saker :S  Dom kollade blodtrycket o pulsen o allt va bra tydligen*pustade ut* och dom skjutsade mig till vårdcentralen där även dom sa att allt var bra.

Ja o igår kväll innan jag skulle sova fick jag exakt samma känsla igen..Min mamma e här o bor en period o hjälper mig med gumman min . Och jag var i panik kramade om mamma som tusan för jag var så rädd att det skulle hända mig något,andningen var helt fucked up :(. Men när ambulansen kom denna gånge med så var allt bra oxå. Så det e väl att jag blir rädd o stressar upp mig .Känner sig halvt dum ska jag säga men dom va förstående o snälla^^ Så idag ska jag ringa min läkare o fråga ifall det ska vara så här innan kroppen ställt in sig på medicinen för det sa ambulanspersonalen att det kunde vara.. Det weirdaste e att jag har pratat med många o hört från många att detta e så vanligt ,just denna op o att alla mååååår sååååååå bra men va fan ingen nämnde att det kunde vara såhär. Jag menar jag e väl inte den enda som reagerar på medicinen ,isf e jag väldigt udda??

Tackar min kära mamma att hon hjälpte mig o kramade o pussade på mig när jag mår som allra sämst med detta..åhhh guld värt <3

När ambulanspersonalen kom btw så vaknade min prinsessa till o sa morfar när ena kom in i sovrummet XD haha <3 Min sötanos <3

Efter dom åkt så fick godingen min ligga i min säng för jag ville ha mitt allt bredvid mig,tro det eller ej men att bara se på henne gör mig stolt ,min tjjeja asså <3 Mitt syre e du Ellen utan dig kan jag inte andas ! <3 Och det e så sant!!


Sökte lite distans utbildningar nyss så vi får hoppas jag kommer in på bland mina 3 bästa val^^ Idag ska jag fixa en deadline på mig själv med mina studier så man kommer ikapp någon gång..humm.Skulle haft någon som piskar på mig XD

Nej nu e jag så sugen på att shoppa (a) Internet e bra o ebay måste jag testa snaaaart :D

Hämtar min prinsessa på dagis <3My everything <3

Kommentarer

Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Publicerad 2011-10-19 09:35:58

Sv: Tack så jätte mycket för din kommentar.. Det är nånting man bara måste genomlida för Wiljas skull, de kommer bli bättre. De är så man får försöka se de även om det är jobbigt just nu.



Och självklart ska jag börja med att lägga upp lite mer RECEPT och inte bara bilder :D



Kramar.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela