youandmerebellen

22/10-2011

Publicerad 2011-10-22 23:03:16 i Allmänt

Sitter just nu hemma hos mina föräldrar i min lillebrors gamla rum. Försöker få ena uppsatsen färdig så jag bara 1 kvar att fixa imorgon..varför ska man vara expert att göra allt i sista minuten för?? :S

Min goding har sovit oroligt det sista så jag hoppas hon sover gott inatt det behöver man när man är så busig som hon <3


Shoppat lite kläder till mig idag, blir ju oftast till Ellen min så tyckte jag behövde en liten update i garderoben. Nu blire att hitta någon snygg vinterjacka bara. Fast det blir svårt e ju ganska så kräsen men hehe får la se ^^ E oxå sugen på att göra något med håret men men.

Och på tisdag ska jag på förundersökning på memira om att ev göra laseroperation ,wieee hoppas jag kan få det :D så gött o slippa linser o glasögon^^ Me want that <3


Jag e sååå tacksam att min familj hjälper oss så mkt när vi behöver den hjälpen som nu, när jag inte får lyfta tugnt så bor min mamma hos oss för att hjälpa till med allt. Tack för att ni finns och inte struntar i oss som vissa andra gör..<3

Nej fortsätta skriva uppsats fastän man gäspar XD

Natti ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela