youandmerebellen

Oj long time...

Publicerad 2012-01-17 23:35:04 i Allmänt

Jaa jag e verkligen inte så duktig me o skriva på en blogg som så många andra e duktiga med.
Har haft en del o stå i + jag har glömt bort min kära blogg..

Har numera en go liten 2åring härhemma, hon blev det den 4ejanuari och jag kan knappt fatta att tiden får ens gå så fort. Det e olagligt tycker jag ;O.

Så det var fest på hennes dag sen den 6 o 7 januari. Allt var lyckat o hon fick mycket leksaker,prylar,kläder så sånt behöver hon inte längre. Måste skaffa försvaringsmöbel till hennes rum nu för just i ögonblicket så e det som ett bombnedslag där..:/ Galet! Och ja hon har fått hela sovrummet för sig själv nu så jag sover i sovrummet. Funkar jättebra :)*ta i trä*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela