youandmerebellen

11/9-2011

Publicerad 2011-09-11 00:41:03 i Allmänt

Jahapp då sitter man uppe igen o bara segar i soffan fast det e gött det med :P

Har inte gjort ett smack av det jag skulle ha gjort,inte bra iofs! Får jobba järnet av mig under tiden Ellen ska vara hos mormor o morfar senare idag. Plugga inför Historia Prov , skicka en grejj via mail o ev hinna med en skrivgrej om debatt. KUL. NOT! När dom grejorna väl e gjorde blir det till att plugga till Samhällsprovet som jag ska göra på torsdag. Efter det borde jag vara ikapp alla andra, NICE!Längtar tills dess,gaah^^

Försöker oxå få sålt lite av Ellens urvuxna kläder som jag har samlat ihop till klädpaket fast jisses folk tror ju typ att jag vill skänka bort kläderna? :O Själv tycker jag inte att 600spänn för 31 plagg är dyrt däribland vissa e inte använda o lappen e kvar ..Aja, skit på er säger jag bara!

Hum hum Min prinsessa e BÄÄÄÄST!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela