youandmerebellen

Slappardag om något

Publicerad 2011-05-22 23:05:42 i Allmänt

Idag har det bara vart en pissig tråkig dag :O . Så idag har jag o Ellen hållit oss inne, har städat o smågrejat har fått lite hjälp av min tjejja såklart^^. Eller när hon känner att hon vill :P

Min prinsessas matrutiner ser i princip ut så här :

07:00- 07:30 så vaknar vi,ligger o myser o busar i sängen nån kvart innan vi pallar oss upp.Ellen e piggare än mig oftast, hon har hur mkt energi som helst min gullunge ^^.
07:30- fixar iordning välling,sätter på barnkanalen o sätter oss o myser i soffan med tv-tittande för Ellen o jag pc ;).
10:00- Till denna tidpunkten brukar vi bara leka,mysa fram för tvn eller vad man nu gör.Kanske har dragit till Öppna förskolan vissa dagar eller e ute på något annat. Iaf kl:10:00 blir det mellis, nån macka eller frukt eller gröt..Depends^^
Mellan 11 o 12 brukar hon sova .Ibland kan det bli 13 tiden oxå..Ifall hon inte somnar då så har man en gring tjejja, inge kul XD.
Sen efter hon har vaknat så brukar det bli middag för henne,som sagt varierar när hon somnat o så^^.
17:00 - MELLIS.
18:45 - Kvällsvällingen i min säng samtidigt som jag läser saga o godnattvisorna e på cdn^^

Och mellan måltiderna så leker vi, e ute på äventyr o en massa annat ^^

Har fått låna en bärbar stereo av pappa så nu spelar godnattvisor om o om igen..On and on, min prinsessa e så lättväckt så därför;).

Lyssnar just nu på Night Electric Night av Deathstars <3

//

Becca

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela