youandmerebellen

Sicken tur!

Publicerad 2011-05-28 00:09:00 i Allmänt

Var inte så farligt som jag trodde när jag var hos läkaren i torsdags^^Slapp den slangen iaf XD.haha. Fick vänta typ 40min på läkaren sen så kom jag in i ett rum med en massa instrument o småtrattar o metallföremål,blev lite småskraj. Men iaf frågade läkaren ifall det gör ont o då sa han : Ja klart det gör XD. Haha! jag :Va??! Läkaren: Nej haha men jag måste ju nästan säga så när du frågar så XD. Meh tack tänkte jag sa det oxå att fy vad taskigt XD då skrattade han bara :P.
Jo men han drog ut tungan på mig o stoppade ner en minispegel i halsen på mig och så skulle jag säga iiiii samtidigt . Var inte det lättaste o efter 2a gången så sa han att då blir det slangen..Kände bara att jag fick panik, ville verkligen inte :O ! Bad o bad om att han skulle testa o dra en gång till o då innebar det även att han skulle dra jättehårt men jag tänkte bara jag slipper den där jädra slangen XDXD. Och det lyckades :P. Allt såg bra ut och det ska tydligen inte vara några problems med en operation.Har struma och enligt läkare o undersökning av den så rekommenderas jag att göra det. Och idag fick jag en tid hos speciallisten på näl, var snabbt fixat det :D.
E nöjd att det e en mindre sak från mina axlar..Tycker det e mkt nu:/

Har iaf bestämt helt säkert vilket dagis min gulla ska börja på i höst.Blir ett Montessorie här i stan, 5 min från här vi bor :). Fixat o kirrat det ^^.
Och om ca 2 veckor ska jag på testprov o intervju på en skola här i stan.Hoppas den går bra XD.

Idag tog det ca 45 min att natta Ellen hoppas det kommer gå lättare några veckor framöver.E väl att hon e i en sån fas nu när det händer mkt. Hon säger vissa ord: Mamma,Titta,Här,Vad gör du(mumlar fram det typ, eller låter så:P), Tittut,Hej hej,Momo,moffa,vov vov,Nej,ja ^^

Vill väldigt gärna gå runt o laga mat i koppar/muggar med sina skedar eller nån visp hon snor i lådan ;).hihi min busunge <3

Gahh helt sjukt snart e hon 17månader alltså i juli e hon 1 1/2 år!! FATTA! :O :P.

I fredags (igår) var vi på 2 olika förskolor ju o jag valde det som kändes rätt^^Min pappa var med och senare åkte vi till clasohlson o vidare till mcd o åt:) Ellen e verkligen Morfar stolthet <3

Skulle egentligen ha försökt o städa hela veckan nu när Ellen somnat men jag har inte lyckats.Har bara slappat i soffan med datan :P, ILLA! måste ta o skärpa mig, känner jag:P.

God natti;)

/

Becca

Kommentarer

Postat av: Nora, Neo och Eddy.

Publicerad 2011-06-01 10:06:31

okej, tack!!! =)

Men vart ska man gå av då? =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela