youandmerebellen

Min luft, my air...

Publicerad 2011-05-10 21:57:32 i Allmänt

Kan inte säga det för många gånger utan min dotter är jag ingenting! Idag var vi på förskolan hon ska börja på i höst och  när vi var där första gången fick jag ingen bra känsla men när jag pratade det över med föreståndaren där så känns det så mkt bättre. Så vi var där 1 timme idag, var ute och dom sa det att hon var så modig :D . Fan vad stolt jag blev, går inte och förklara.. Inser oxå att hon börjar bli en stor tjej nu o det var inte längesen man låg på BB med henne <3. Åh äkta kärlek! Och hon e verkligen modig det var i först i slutet som hon blev mammig men då var hon trött oxå..

Efter det gick vi till Ica o handlade, testade marabous cookies o shit va goa dom va XD dom e redan slutt *hehe oops*. Hon somnade oxå gott i vagnen, lilla pluttisen min. Kollade även upp studentpresent till min lillebror på stan, lite svårt detdära..

Gick vidare till Öppna o var med på sångstund, Ellen älskart ju^^. Fika & middag för Ellen men det totalvägrade hon efter några skedar :/ E väl för att det vart så varmt, har vart duktig med o äta mellanmål o dricka mkt iaf^^

Efter det bar det iväg till lekplatsen med en kompis o hennes son. Lekte oss runt där o jag hittade 3 st puttekulor XD. Behöll 2 st den 3e var inte lika fin att kunna behålla :P .

Kom hem 16:30 och då var det till att skypa med Ellens farmor för allra första gången. Tja det har varit våran dag. Nu sover hon i sin säng :).

Lyssnar på några av mina favvolåtar som jag har starka minnen till. Har inte lyssnat på dom evigheter o just dom låtarna påminner om honom därför har jag undvikit dom men jag pallar inte att utesluta dom pga honom!

Nej nu ska jag slappa och kolla upp utbildningar.

Bye^^

//

RebEllen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela