youandmerebellen

Friends^^

Publicerad 2011-05-23 22:17:50 i Allmänt

Jag e sån att jag hellre har få men äkta vänner än en massa som e falska. Beror nog mkt på att sen jag började i högstadiet har jag typ bara mött på falska vänner som jag trodde faktikst att dom gillade mig , att dom var mina vänner. Har faktikst inte kontakt med någon från den tiden...Det e nu efter skolan e färdig som man har träffat o lärt känna några stycken som är mina bästa vänner.,..Ifall jag e deras vet jag inte men det viktigaste e att jag kan lita på dom i vått o torrt, att dom kan vara fullständigt ärliga mot mig oavsett ifall jag blir glad eller piss off att höra det.
Jag har som sagt mkt hellre en ärlig vän än en som ljuger för mig, nej sånt kan jag vara utan..

E oftast alltid skeptiskt till nytt folk på både bra o dåligt. Det senaste året trodde jag att jag fann mig en riktig vän men det visade sig inte vara så bra som jag trodde. Och med det menas det inte att jag tycker att den personen e en dålig människa, vi går bara inte ihop som kompisar.Smaken e som baken! haha, ne ni fattar nog.

Nu när jag räknar på fingrarna så kommer jag fram till att jag har 6 st som jag klassar till mina absolut närmaste. Dom vill jag alltid ha i mitt liv. En av dom e min mamma och ja hon e min mamma men även nu efter allt som har varit dom senaste 2 åren så har hon blivit en jävligt bra vän och det e så skönt o känna så. Vi har såklart våra bråk men haha det ska vara så..För vi båda säger förlåt vems fel det nu e och jag tycker ibland eller ofta det e jobbigt o säga för jag har ett hett temprament många ggr och då får jag så dåligt samvete..Men det löser sig alltid för min mamma e det bästaste i hela världen o bästa mormorn man kan ha forever and ever!

En annan e Irene^^. Goa underbara Irene med alla hundar.Dig kan jag oxå prata med allt om. Och du e faktikst min finaste "Moster" man kan ha:). Fadder till min prinsessa e du oxå ,världens finaste fadder går inte att ha!

Orkar inte rabbla upp alla men Stine vill jag iaf berätta om. Tyvärr bor hon jättelååångt härifrån och jag träffade henne senast för 2årsen. Hon e helt fantastisk tjej, lite av en förebild för mig även fast vi e nästan jämngamla. ^^. När jag träffade o lärde känna henne så visade hon mig att det verkligen finns ärliga o fina männsikor även fast dom inte växer på träd så finns dom. Och det var genom henne jag lärde ta emot även dåliga saker för det betyder ju att dom bryr sig om en :). Det fattade jag inte innan när man som jag har blivit mobbad o dåligt behandlad av sååå många..

Jag älskar er alla mina fina underbaraste vänner <3

Just nu försöker jag lyfta mig ur soffan o göra något nyttigt men  det går inte så jätte bra :P XD haha.




Kommentarer

Postat av: Stine

Publicerad 2011-05-23 23:25:13

ååååå <3 Så fint du har skrevet, Rebecca! Tusen takk for alle de fine ord. Er så glad i deg, og skulle ønske vi så hverandre oftere. Du er en veldig god venn og en super mamma for lille Ellen. Håper du har det bra, og at vi snart sees igjen. Stor klem til deg og Ellen <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela