youandmerebellen

Blåsig dag

Publicerad 2011-07-14 20:57:32 i Allmänt

Idag kom mamma/ mormor Eva in på besök^^. En liten sväng blev det ut till Skeppsviken för hon ville se när Ellen badade. Problemet var att det var så jädra blåsigt o kallt att det inte var så lockade att låta henne plumsa lite i vattnet. Men iaf så gick mormor i med Ellen och det var KALLT. Fast Ellen ville gå ut längre o längre och blev jättesur när vi tog henne därifrån XD Haha! Gullungen min <3
Så nej det blev inget badande idag och mamman min var sur på sig själv att hon inte kom in igår istället när vi var där o badade läänge :P . Jaja. Har bestämt att nästa fin fina dag blir det bada^^

Innan vi gick iväg till stranden kom även morfar en sväng för att säga hej och Ellen ville inte att han skulle åka hem igen för hon gick efter honom även fast vi gick åt det andra hållet :). Min sötnosa ville ha moffa <3

Just nu sitter jag i soffan fast jag har MILJONER saker att fixa :O. Usch inge bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela