youandmerebellen

Bad update

Publicerad 2011-07-11 23:44:00 i Allmänt

Sommaren gör att jag glömmer bort att blogga.*haha*

Sen i fredags har vi varit hos mina föräldrar, passat huset o småbröderna medans dom vart iväg på en mini-semster.
I lördags myste vi oss bara, gick till lekplatsen en sväng och min prinsessa slog i läppen i en dumdum gunggrej :(. Fan vad rädd jag blev men det gick fin fint men smått hysterisk blev jag allt.. Så otäckt sånt där, min lilla bebis ju.
Lagade middag med äldsta lillbrorsan blev kyckling, ris o curry + sallad. Mums, gjorde vi bra det :)

Igår var vi på Torp en sväng med samma bror. Att man fick iväg honom det var inte dåligt däremot ringde han väl efter 20 min o klagade på att jag var seg XD haha. Till min tjejja blev det en rosa jumpsuit o tuffa ballongshorts från Lindex^^ Badskor från coop och sandaler från Eurosko - märke Ponny. Hittar ingen bild på dom men helt i skinn,vita, lite silvriga på hälen o lite rosa detaljer. Inte överdrivet mkt krimkrams,gillas inte! Dessa var på halva priset så jag e nöjd :D. Åt på subway gjorde vi oxå och Ellen min var så duktig i vagnen hela tiden vi var o shoppade^^ <3 Älskad <3

Tja idag har vi slappat o varit på lekplatsen. Skönt väder har det oxå varit, lite blåsigt men väldigt varmt ändå. Jo just det köptes även en liten miniboll till min goding som vi sparkade och lekte med vilket hon tycker e himla kul. Trött var jag efter en stund men fortsatte tills hon tyckte det inte var intressant längre. Gör ju vad som helst för mitt ALLT ! <3

Prinsessan hann träffa mormor o morfar innan det var läggdags iaf och jädrar vad hon blev glad :D Självklart hon e så glad i båda 2 :)

Haha ja igår på dagen så gjorde jag pruttljud när jag typ hukade mig och då gjorde min puttis exakt samma :P. haha!

I badet idag så la jag henne ner på rygg o höll handen under huvudet. Först tyckte hon det var lite kymigt för hon reste sig upp väldigt fort men sen ville hon ner hela tiden o pratade o log o njöööt :D . Åhh hon älskar verkligen o bada , stoor skillnad från allra första gången hon badade ;)

Nu ska jag ta en macka o sova strax^^ (även fast jag somnade tidigare med Ellen <3)

//

Rebecca (bild får jag fixa senare när jag e pigg nog ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela