youandmerebellen

städar dag

Publicerad 2011-01-06 12:59:40 i Allmänt

Ja så ushigt som det låter så måste jag sätta på ett kol idag och grejja :P

Men just nu sitter jag i soffan med min gosiga Ellen i famnen o kollar på Drömmarnas land eller vad det heter^^Värsta mys,hon tittar fashinerat på o pillar med mina fingrar samtidigt <3. Älskar att vara mamma <3.

Min prinsessa börjar få så mkt hår oxå,hihi^^lockigt ;).

Torsdag idag o på lördag kommer ju ca 20personer allt som allt..! Ser fram emot det jättemkt att alla ska komma hit och fira Ellen som blev 1år i tisdags^^Min gooooding,tiden går så himla fort. Tycker inte riktigt jag hänger med.

Tänkte oxå visa det vackraste jag har^^Min dotter Ellen <3

<3Kärlek<3
Mor & Dotter <3^^



Ne du nu får jag allt sätta igång :P Boooooring xD

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela