youandmerebellen

slappar

Publicerad 2011-01-02 23:44:27 i Allmänt

Daaaag har det varit idag.sov till halv tolv tro det eller ej men haha
tror det straffar sig nu när man siier här med en övertrött dotter i knäet ?

typiskt assså men hon e ju inte så gammal än lilla prinsessan min <3 tänk
snart e hon 1 år <3 Nu den 4 januari <3 vad jag älskar dig min Ellen <3

idag har vi som sagt slappat,varit iväg inne i stan på åhlens och fyndade en body
till Ellen :) Sen drog vi till Willys och handlade. Det inhandlades bla hallon (ej frysta),
galia melon , vindruvor och vaniljsås som Ellen ska få festa till det på sin 1årsdag <3

Har även tvättat idag och gör det än för jag trodde ju att lilla damen min skulle sova som vanligt^^
Till runt 3-4 tiden för att få välling men tjhii fick jag,hoppas att det e något tillfälligt bara.
Inget kul för henne att ha det så här själv..

Pratade med Ellens tante idag och vi längtar redan att få komma upp och hälsa på :)
Ja i norge kallas faster för tante ^^ haha!

Vi saknar dom i norge våran familj<3 synd att det e så långt mellan oss men då uppskattar vi våra träffar allt mera ^^ (gäller ej Ellens "pappa" han skiter i din dotter :(   jävla idiot!)

Nu ska vi sova ^^får lägga oss i sängen o mysa tills hon somnar mitt vackraste <3


god natt ppl:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela