youandmerebellen

Ellen`s 1årsdag!

Publicerad 2011-01-04 01:13:20 i Allmänt

Idag fyller min underbara dotter 1år! Shit vad tiden går, vid den här tiden för ett år sedan
låg jag i förlossningssal på Näl och hade ont och bara väntade på att få höra att jag var
tillräckligt öppen så man kunde börja krysta. Så jag skulle få möta min prinsessa <3

Kommer ihåg jag frågade hela tiden varför jag inte får ut min bebis ^^
Men hon låg ju snett :/ Min gullunge... Hon kom ut med hjälp av kejsarsnitt fastän dom satte
igång mig. Han som snittade mig sa ju oxå att det fanns en risk att hon kanske inte skulle
klarat sig ifall hon kom ut "vanliga" vägen. Lite kanske pga hennes storlek men mest pga
att hon låg väldigt snett.Såg man ju på hennes huvud oxå..Men det viktigaste av ALLT:
Jag fick en frisk och välmående dotter och det är det viktigaste <3

Igår var vi på Torp,väldigt länge ,haha! Och Ellen hon e så duktig min tjejja,sitter snällt
i vagnen ^^ men på slutet var det ju lite protester men fullt förståeligt!
Det inhandlades Bokstäver som bildar namnet "Ellen" som var rosa och lila med en guldig
krona uppe på varje bokstav^^. Bäddset hellokitty men ej för spjälsäng utan vanligt,som
hon ska ha i sin lekhörna ;).Plus ett örngott i rosa där det står "LOVE" på. Mys på hög nivå ska det bli där,får bli så när man inte har eget
rum. Sen blev det en ursöt giraff som låter när man stoppar i bollar:). Sen tidigare har jag även köpt 4 böcker från adlibris däribland pekböckerna med Ellen& Olle ;) passande tycker jag ^^
Det var la det från mig haha:P

Köpte mig även en videokamera en Sony så nu ska det filmas ;). Ballonger ,ljus,pennor och födelsedagskort
köptes även det så man kan väl säga att jag e typ ruinerad nu :P.

Nu ska jag fortsätta att grejja^^ plocka undan och städa.

För imorgon kommer Mormor Eva och firar dagen med oss:))

Grattis min underbaraste finaste vackraste busigaste gladaste charmigaste Ellen <3 Grattis på din 1årsdag idag<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela