youandmerebellen

Dumma trettondagsaftoon

Publicerad 2011-01-05 17:18:15 i Allmänt

I dont like it! Vi som var duktiga och äntligen pallade oss iväg till försäkringskassan..Ne vips då gick fan inte dörren upp och jag tryckte hårdare o hårdare på den dumma knappen som ska få dörren att flyga upp :P Märkte även då mitt upp i att jag höll på att bli väldigt irriterad så var det ju helt tomt i lokalen xD haha!
Ja då läste jag på andra ingången att det var Trettondagsafton idag och dom stängde kl 12,vi var där kl 14 XD
jaja,hade iaf min varma choklad^^

Ellen hon somnade i vagnen på väg in till staden så jag passade även på att köpa mig en varm choklad med grädde o marschmallows o en nyttig morotsmuffins ;). Har faktikst lite kvar av den kom jag på nu :D mums.

Ja så efter försäkringskassan svek mig genom att ha stängt pallade jag oss vidare till Willys o handlade maaaaaat. Letade förgäves efter benfria torskfileer men visade ju sig att alla fileer ska vara benfria XD hehe (a). Handlade mat för 280kr :O.  Värsta e ju att man inte just nu har någon korg under vagnen så man kan få lite hjälp så bärde allt det hem själv ofc med barnvagn o hela rubbet. Så jävla typiskt att det e en sån jobbig snö ute bara, spec när man går med barnvagn mitt upp i allt. Men det gick det med ^^

Hoppas nu på Ellens kalas vi ska ha på lördag att vi får pengar till en ny vagn^^ Det behövs:))
Japp nu på lördag ska vi ha ett sk."drop-in" , tyckte det var bäst för då kan ju faktikst flera komma :). Ska bli riktigt mysigt för det e ganska så många som kan komma. Dock kommer inte dom från Norge vilket e jättesynd:(. Hoppas dom kan komma nästa år :)). I vår ska vi ses iaf! Ett måste^^.

Nu sitter Ellen i ena tvbänkens låda o grejar o hoppar . :P. haha jaja hon får la göra det,sitter så bra här i soffan nu.

Igår var ju Ellens 1årsdag så jag skriver i ett enskilt inlägg om den underbara dagen om min fantastiska dotter <3

Nu ska jag leka med min dotter , Ellen :)<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

RebEllen

Ensamstående & Stolt mamma till Ellen på snart 3år (i januari 2013) :) Hon e mitt syre,min luft utan henne kan jag inte andas <3

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela